קופסא האביב 2017 של גלאם גורו ...

הייוש לכולם , 

הנה שוב קופסא חדשה שהוציאו ממש לא מזמן הצוות של אתר גלאם גורו , למי שלא מכירה אז גלאם גורו זה אתר מכירות של איפור בישום טיפוח וכו... 

מדי פעם בעלת האתר שירלי מוציאה קופסא עם 7 מוצרים  בפנים ושלוש מתוכם בגודל מלא ובמחיר של 79 ₪ ש״ח בלבד ...

אז בואו ותראו מה הקופסה הזו מכילה ...


קרם גוף ארומטי של חברת -417 

 

ניסיתי כבר כמה פעמים מוצרים של החברה בזכות הקופסאות של גלאם גורו לא הכרתי את החברה הזו לפני וממש הופתעתי לגלות שמדובר בחברה ממש טובה עם מוצרים מאד איכותיים הם מכילים מינרלים מים המלח ,

הוא לא מכיל פראבנים ,

הקרם מאד נעים על העור ונספג מאד מהר ולא משאיר תחושה שמנונית כמו שהרבה לא אוהבות ... 

לק של חברת o.p.i 

 

הוא בגודל מוקטן , ואני ממש לא מחדשת לאף אחת , מדובר בלקים מאד איכותיים .... 

הגוון שאני קיבלתי הוא בורדו עם נצנצים מאד יפה , רק חבל שהוא פחות מתאים לקיץ ....


 

סומק של חברת אינגלוט מס' 56

 


 

גלאם גורו השיקו לא  מזמן את מוצרי אינגלוט באתר שמעתי המון על אינגלוט אבל אף פעם לא יצא לי לנסות , אני מאד רוצה לנסות את האיילנרים , 

הסומק הוא מאד יפה הוא ורוד עדין עם קצת נצנץ לי דווקא לא מפריע נצנצים בסומק , כל עוד לא רואים יותר מדי ... ממש אהבתי את הסומק וגם את הגוון 

קל לעבוד איתו הוא פיגמנטי אבל לא מדי ככה שזה לא נראה כתם , וקל לעבוד איתו ולטשטש והכל אם במקרה יצא לי לשים יותר מדי ...

מסיכה לשיער של חברת tresemme 

המוצרים שלהם הושקו גם לא מזמן בארץ  נראה לי לפני שלושה חודשים וחצי בערך  לא מדובר בחברה יותר מדי יקרה ,

 

זוהי מסיכת קראטין שהתפקיד שלה הוא לשקם את השיער ולהפחית את הקרזול בשיער , נשמע מאד מעניין עדיין לא השתמשתי בה למרות שאני מאד רוצה כבר לנסות , כי אני צריכה לסיים עוד כמה מסיכות לפניה אבל ברגע שאני אנסה בטוח תשמעו עליה....

תמיסה של חברת vichy לניקוי הפנים בגודל מוקטן 

היא מסירה בקלות את האיפור בפנים וגם בעניים והיא לא שורפת ולא משאירה תחושה שמנונית על העור אין בה לא פראבנים , וגם בקושי ריח ...

lancaster total age correctiom eye cream 

גודל מוקטן 

קרם לעניים  אנטיאייג׳ינג יש בו spf15 

ניסיתי אותו רק על היד כי אני לא שמה עדיין קרם אנטיאייגים ומהניסון שלי רק על כף היד בקרם מאד נעים על העור ונספג מאד מהר ...

l'occitane verbena shower gel 

גודל מוקטן 

 

מדובר בג׳ל רחצה של חברת לאוקסיטן בריח ורבנה אני התחברתי לריח אבל לא כל אחת תתחבר זה ריח מאד חזק הגודל שלו מצויין לנסיעות ... 

קופסה כרגיל מאד שווה במחיר מאד שווה המוצרים שיש בה שווים הרבה הרבה יותר מ79₪ 

מי שמעונינת לרכוש את הקופסה -לחצי כאן -

לאתר עצמו -לחצי כאן-

לרכישת הפילינג של חברת לבידו שב10 ש"ח במקום 60 -לחצי כאן -

מקווה שאהבתן ונתראה בפוסט הבא ♥♥♥

*** הקופסה התקבלה לסקירה

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty