שגרת טיפוח הרגליים שלי עם מוצרי תפוח

שלום לכולם ...

 בואו נודה בזה שהחלק בגוף שלנו שאנחנו הכי פחות מתייחסים אליו והכי פחות מטפחים אותו זה הרגליים שלנו הם לא מקבלים כל כך מספיק אהבה מאיתנו ובטוח לא יזיק להם קצת טיפול פה ושם ,  אז לפני כמה זמן קיבלתי כמה מוצרים של חברת תפוח לסקירה ובין המוצרים שקיבלתי היה שתי מוצרים לטיפוח הרגליים , אני מנסה אותם כבר לפחות חודש וחצי חודשיים אז ככה שכבר גיבשתי דעה עליהם , אז    אם  בא לך לדעת מה חשבתי על המוצרים שניסיתי אז פשוט תמשיכי לקרוא ,

אז מדובר בפילינג לרגליים ובקרם לרגליים כך הם נראים :

 

 

 

שניהם מכילים  150 מל'  אני יתחיל קודם עם הפילינג ,

 

 

אז רשום שזה קרם פילינג לרגליים לחידוש והסרת עור יבש וגס,    רשום     שהוא  מכיל גרגירי עיסוי הממריצים את זרימת הדם ומסייעים בהסרת תאים מתים , הוא מכיל שמן קלנדולה , שמן זית ,חוחובה מלח מים המלח,  תה ירוק ...

אני אישית    ניסיתי  כבר דיי הרבה פילינגים כמו של חברת ים המלח שהוא ממש  טוב , אפילו ניסיתי את של חברת סאקרה ושל ביוטיקר שאגב של ביוטיקר דיי טוב למחיר שלו , פחות אהבתי את הגרגירים שיש בפילינג של חברת סאקרה  ,

אז מה שהוא כן עושה לפי הניסיון שלי הוא כן נותן לחות לעור בזכות כל השמנים שבו והוא כן מסיר בקטנה את העור היבש והקשה שיש לי  ,

  עכשיו  , לי אין כל כך הרבה עור קשה אז לכן אני לא חושבת שהוא  כל כך יעזור להסרת כל העור היבש והגס למישהי שיש לה ממש הרבה   ,   אז אם יש לך דיי הרבה עור יבש בכפות הרגליים שזה בדרך כלל יותר באיזור העקבים ולפעמים גם הקרסול  שזה  גם יכול לנבוע מהליכה  יחפה וכו...

 אז אני ממליצה לך להישתמש קודם כל בפצירה ולהסיר טוב טוב את כל מה שאת יכולה להסיר ,   כי הפילינג לא יוכל להסיר הכל   ,  לכן עם מה שאת מחפשת זה רק פילינג שיסיר לך קצת את העור היבש אז אני כן חושבת שאת יכולה לוותר עליו ולקנות נגיד את הפילינג שיש נגיד  בביוטיקר או כל פילינג אחר שהוא יותר זול אבל כן אני חייבת להדגיש שיש א-ב-ל עם מה שאת מחפשת זה גם שהוא יסיר לך      קצת   את העור מסביב וגם שיחזיר לך קצת יותר לחות לרגליים אז אני כן ממליצה לך לקנות אותו כי של ביוטיקר לא מחזיר לחות לרגליים כמו הפילינג של תפוח זה ממש לא אותו חומר וגם לא אותם מרכיבים בכלל וגם הריח לא אותו הדבר בכלל כמעט כל הפיליגים שניסיתי היה להם ריח טוב כמו של סתם סבון או אפילו ריח לא כל כך טוב אבל הפילינג הזה יש לו ריח ממש חזק של צמחים הייתי אומרת    , לא ציינתי את זה לפני אבל למי שלא מכירה את חברת תפוח זה חברה טבעית ושכמובן לא עושה ניסיונות על בעלי חיים ,

אני אישית משתמשת בו כמובן במקלחת לא כל יום אלא יותר גג פעמיים בשבוע או אפילו פעם אחת והוא משאיר לי הרגשה של עור נעים ורך      יותר כשאני נוגעת בהם,

לא צריך כמות גדולה לכל רגל זוהי הכמות שאני בדרך לוקחת לכל רגל ( חשוב לי מאד שהסקירה תיהיה מפורטת כמה שאפשר כדי שתדעו כמה שיותר על המוצר לפני שאתן רוכושות אותו )

 

 

וזוהי הכמות שנשארה של החומר שנשאר בקופסה ,

יחסית נשאר דיי הרבה כי באמת שלא צריך יותר מדי חומר ,

אז לסיכום אני אישית אהבתי אותו , עכשיו כפי שאמרתי קודם זה ממש  תלוי מה א-ת מחפשת בפילינג ומה יותר חשוב לך אם את באמת מחפשת משהו טוב שיש בו גם לחות אז לכי עליו אם את מחפשת רק סתם פילינג אז את יכולה גם את של ביוטיקר אבל בכל זאת מי שיש לה ממש הרבה עור יבש אז זה לא משנה איזה פיליג תקני הוא לא יוכל להסיר לך הכל את חייבת להישתמש גם בפצירה , וכמובן כדי להשלים את התהליך את חייבת גם קרם טוב כי בדרך כלל למי שיש עור יבש ברגליים אז העור גם סדוק אז הנה הקרם לרגליים של חברת תפוח ...

 

 

 

 

לגבי הקרם זה שונה לחלוטין כי בדרך כלל כל מה שכל אחת מחפשת בקרם זה שהוא יהיה לחותי ושיהיה בו מרכיבים שיהיו לחתויים ושיוסיפו לחות והזנה לכף הרגל אז הקרם הזה מועשר בשמן קלנדולה  , ובחמאת שיאה , ויש בו גם שמן שקדים , הוא מכיל גם חומצה צטרית , שעוות דבורים ....

אני משתמשת בו כמעט כל יום ואני בוודאות יכולה לומר שזה הקרם רגליים הכי טוב שניסיתי עד היום אני יתחיל מיזה שיש לו ריח ממש טוב של פרחים ושל שמנים אני מאד אהבתי את הריח יש לו גם ריח חזק אבל שלא עושה כאב ראש , הוא נספג יחסית מהר , הוא מאד עשיר ומאד לחותי , התחושה של הלחות ברגליים והרגליים הממש נעימות וגמישות מלווה אותי    גם  עד למחרת בבוקר אני משתמשת בו כמעט כל יום כבר לפחות חודש וחצי חודשיים ואפשר לומר שנשאר עדיין כמות ממש גדולה של חומר , 

 

 

לא צריך הרבה חומר בכלל אני לוקחת ממש ממש טיפה של חומר לכל רגל , הפורמולה  עצמה לא נוזלית בכלל הוא מרגיש כמו קרם ששמים במקרר שהוא ניהיה  קצת קשיח כזה , לכן אני לא ממליצה לשים אותו במקרר כי יש מצב שהוא יהפוך לכן למאד מאד קשיח  זאת הכמות שאני שמה על כל רגל ממש טיפטיפה מספיקה לכל רגל

 

הוא נמרח    ממש בקלות וכן זאת הכמות שאני שמה על כל כף הרגל וזה ממש מספיק לכן נשאר עדיין כל כך הרבה חומר אני לא חושבת שהקרם יגמר לי בקרוב אבל מה שבטוח זה שברגע שהוא יגמר עם עד אז אני לא יתאהב בקרם אחר אז אני בטוח אקנה אותו שוב ...

אני בוודאות יכולה לומר שיש שיפור מאד גדול מאיך שהרגליים שלי היו לפני שהישתמשתי במוצרים האלה ולאחרי במיוחד הקרם ממש ממש טוב הייתי מראה לכן בכיף את הלפני ואחרי אבל אני מעדיפה לחסוך ממכן את מראה הרגליים היפות שלי ☺

לדעתי ממש חבל שלא שומעים הרבה מחברת תפוח כי מהקצת מוצרים שלהם שניסיתי הם ממש טובים במיוחד המחזק ציפורניים שלהם שדיברתי עליו בפוסט מומלצי ומאכזבי יולי מי שמעונינת לקרוא אז הנה לינק -לחצי כאן -

 

אפשר להשיג את מוצרי תפוח באתר שלהם לרכישה -לחצי כאן - 

 

נב : אני ינסה להשיג עבורכם קוד הנחה למוצרים שלהם באתר שלהם אם אצליח אעדכן באינסטגרם שלי l.l.beauty.b

 

אפשר גם להשיג את מוצרי תפוח באתר גלאם גורו ,

למוצרי תפוח באתר גלאם גורו -לחצי כאן -

מה שקיבלתי זה לא הגודל המלא הגודל המלא עולה 105 בגלאם גורו והגודל הבינוני עולה 49

לרכישת קרם הרגליים בגלאם גורו - לחצי כאן -

 

מקווה מאד שאהבתן ונתראה בפוסט הבא

xoxo

 

 

**גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה

 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty