DUPE THAT HIGHLIGHTER -YOU DEW YOU- /סקירה

שלום לכולם :-)


אחרי כל כך הרבה זמן שחיכיתי שההייליטרים של עפרה בשיתוף פעולה עם הבנות של העמוד dupe that באינסטגרם יחזרו למלאי בגילטי , בשביל סוף סוף להניח את האצבעות שלי על הדבר המושלם הזה ,
והנה  אחרי הרבה זמן של המתנה הצלחתי להוסיף את אחד מהם לאוסף האיפור שלי .
עפרה והבנות של העמוד dupe that ייצרו שני היילייטרים
You dew you - שהגוון שלו יותר זהוב אפרסקי
You glow girl - הגוון שלו ורדרד קריר
אני רכשתי את you dew you הוא הכי עניין אותי , בגלל שלפני כמה זמן ניסיתי את ההייליטר champagne pop של בקה בשיתוף פעולה עם היוטיוברית ג'קלין היל ,

ולצערי אין לי אותו הוא היה של חברה שלי ולא הצלחתי לשכנע אותה להביא לי אותו , תאכלס אם זה היה הפוך גם אני לא הייתי משתכנעת ,

ולא הצלחתי להוציא אותו מהראש , וכשראיתי את ההייליטר הזה ( you dew you) הגוון היה נראה ממש דומה לchampagne pop והחלטתי שאני חייבת לנסות אותו ובאמת התברר שזה ממש דיופ לchampagne pop בגרסה אפילו יותר טובה  הוא יותר עדין אבל יש לו  glow הרבה יותר בולט ויפה  בעניי אין בו גליטרים  . (אבל אם יום אחד יהיה לי אפשרות לרכוש את champagne pop אז בכל זאת ארכוש גם אותו מה לעשות שאני אוהבת לאסוף את האיפור גם אם אני לא צריכה אני תמיד ימצא לעצמי תירוץ שאני כן צריכה , בטוח חלקכן יצליחו להיזדהות איתי )

עזבו שבסוף התברר לי שdupe that אמרו שזה ממש דיופ של champagne pop אבל מה לעשות שלא הכרתי אותן לפני 🙄
טוב אז אני ידבר קצת על האריזה שכל כך הרבה אנשים אמרו שהיא לא יפה ושהיא פשוטה מדי ,

לי אישית זה לא משהו שמפריע ובעניי האריזה חמודה וסבבה לגמרי זה ממש לא הורס לי את חווית השימוש .

 

 

 

 

 


אז כן מדובר באריזת פלסטיק שחורה מאחורה , ושקופה וחצי שחורה מקדימה עם הלוגו של עפרה,

 האריזה אולי לא יפה כמו של טו פייסד אבל היא יציבה,

  עזבו שאני חולה על מוצרים עם אריזות יפות ושאני יכולה לקנות מוצר רק בגלל האריזה, אבל

בכנות אני הרבה יותר מסתכלת על המוצר עצמו .

קחו לדוגמא את אסנס האריזות שלהם לא הכי וואו אבל המוצרים שלהם הם בהחלט ביג ווואווווו ולכן אני לא הייתי מורידה נקודות בגלל האריזה שבעניי נחמדה מאד !!
עכשיו נעבור על מה שהכי חשוב ,
-הפורמולה -


תקשיבו הפיגמנט פשוט מטורף

הנה סוואצים

 זה אם תאורה רגילה  ...












הוא הרבה יותר זהוב מהמרי לו מנייזר והוא בעניי יותר פיגמנטי וקצת יותר עדין מchampagne pop של בקה , (מקווה שהבנתן את הכוונה )


המרקם שלו ממש רך וגם קל לטשטש אותו אם נגיד את שמה קצת יותר מדי אז אפשר לטשטש

אותו בקלות ואני מאוהבת בגוון הזהוב האפרסקי שלו במיוחד לקיץ ועכשיו שאני קצת יותר שזופה

זה נראה בעניי עוד יותר יפה .

 גם לבהירות הוא יכול להיות יפה פשוט כדאי לא לשים יותר מדי ,


אני גם מאד אוהבת לשים אותו בזוית הפנימית של העין , בעצם הגבה , ומעל השפתיים ...


אני חושבת שזה באמת הייליטר מוצלח כמו הchampagne pop טוב , יודעות מה עזבו את champagne pop חפרתי עליו יותר מדי בפוסט , ההילייטר מוצלח מאד בלי קשר לשמפיין פופ ,
ממליצה אותו מאד למי שחובבת הייליטרים ,
אפשר לרכוש אותו בגילטי ,

הוא עולה 96₪ שזה לדעתי ממש שווה בשביל הכמות שמקבלים (10g )

-לרכישה לחצו כאן -

מזכירה שבגילטי משלוח חינם עד הבית מעל 150 ש"ח

מתחת ל150 משלוח עולה 12 ש"ח

 ומתחת ל100 משלוח עולה 25 ש"ח

מקווה שאהבתם ונתראה בפוסט הבא

 

שיהיה שבת שלום ובשורות טובות לכולם .

 אוהבת המון ....

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty