HAUL FROM PARIS / גרירה מפריז

היי לכולם , מקווה שכולכם בסדר ושעובר עליכם שבוע מדהים .

אז רובכן יודעות שהייתי בצרפת לפני בערך חודש וקצת , הייתי שם בשביל פסח , כן אני יודעת שלקח לי מלא זמן לעלות את הפוסט הזה , היה לי הרבה פוסטים שהייתי צריכה לעלות לפני אבל הנה סוף סוף,  הנה הפוסט שכל כך הרבה בקשתן ...

מקווה שתאהבו ...

 

טוב אז בואו נתחיל מהדיוטי פריי ..

אז קניתי קצת ממאק ניצלתי את זה שאין מע"מ לא שבלי מע"מ זה ממש זול אבל זה עדיין פחות מהמחירים בחנויות הרגילות בארץ .

אז קניתי ....

 

 

 

 

טוב אז קניתי שלושה אודמים :

 All fired up  , Relentlessly Red ,  Ruby woo

כל אחד עולה 19$ שזה בערך 73 ש"ח

 

קניתי שלושה paint pot :

 

Camel Coat , Painterly , Soft Ochre

 

כל אחד עולה  24 $ זה בערך 95 ש"ח

 

קניתי גם את ה prep+prime , זה הפריימר  לשפתיים שלהם שהוא אגב ממש אבל ממש טוב , הוא עלה גם סביבות השבעים ומשהו שקל .

 

וקניתי את ה cream colour base בגוון pearl והוא עלה סביבות המאה שקל .

 

כמובן שיעלו פוסטים נוספים, עם סוואצים והכל ...

 

קניתי גם קצת מ bath and body works

 

 

 

היה מבצע או 3+2 או 5+2

 

אז קניתי שתי נרות ,

dark kiss ו sea island cotton הכי התחברתי לריחות האלה אני לא אוהבת כשזה ריח חזק מדי או חונק

 זה פעם ראשונה שאני קונה מ     bath and body works ותקשיבו יש לנרות ריח מדהים אבל ממש מדהים  עדיין לא הדלקתי אותם כי אני רוצה לסיים קודם כל נרות אחרות , אז אני לא יודעת אם מריחים את הריח של הנר בכל החדר אבל ברגע שאני ידליק  אותם אני יאמר לכם .

כל נר עולה 12.90$

 

קניתי שתי סבונים ושתי קרמים .

 

אז סבון וקרם בשם dark kiss וסבון וקרם בשם Japanese cherry blossom ,

כל קרם וכל סבון עולה 5.90$

 

וקניתי fine fragrance mist שזה מין בושם כזה זה לא מחזיק הרבה זמן אבל בעיקרון רציתי אותו יותר כדי להתיז בחדר  או על עצמי אחרי המקלחת , פחות כדי לצאת איתו כי זה לא מחזיק כל כך, זה לא בדיוק בושם יש לזה שם מיוחד אבל אני לא יודעת  ,

 אני יודעת איך קוראים לזה בצרפתית אבל אני לא חושבת שזה כל כך יעזור☺ אם מישהי יודעת איך קוראים לזה אז כתבי לי בתגובות את האמת חיפשתי בתרגם אבל גם הוא לא ידע  , אעלק קורא לעצמו תרגם , כשניסיתי לתרגם הוא תרגם לי את זה ככה: ערפל מבושם , נראה לי מישהו צריך לומר לגוגל שלערפל אין ריח ☺

לפחות עד כמה שידוע לי אין לערפל ריח תקנו אותי אם אני טועה ...

 

טוב אז בקיצור זה סוג של בושם והוא בריח  Japanese cherry blossom .

 

 

וקניתי גם בשמים כן כן הפעם אני בטוחה קוראים לזה בשמים ☺

 

היה מבצע על כמה בשמים 3 ב90$ שזה בערך 350 ש"ח וכל בושם מכיל 50 מ"ל

 

 

 

 

קניתי את :

FEMME - HUGO BOSS

L'ELIXIR - NINA RICCI

AMOR AMOR -CACHAREL

 

 אני חולה על בשמים אין מצב לא הייתי קונה במבצע כזה שווה אפילו בצרפת זה יוצא הרבה יותר יקר

ממליצה למי שטסה בקרוב לבדוק איזה מבצעים יש בדיוטי פרי אפשר לבדוק באתר שלהם  .

 

ועכשיו נעבור למה שקניתי בפריז אני יתחיל קודם במה שקניתי בספורה , קניתי כמעט רק משם .

 

 

 מה שקניתי מTOO FACED  בגודל מלא .

 

 

קניתי כמו שאתן רואות 3 פלטות :

 

Chocolate Bon Bons

 

Semi-Sweet Chocolate Bar

 

ואת ה sweet peach  שכבר עשיתי סקירה עליה מי שרוצה להציץ אז -לחצי כאן -

 

הפלטות של טו פייסד זה ממש וואוו כל אריזה יותר יפה מהשניה והצלליות ממש יפות , פיגמנטיות , וממש נוח לעבוד איתן .

 

כל פלטה עלתה  44€ זה סביבות ה 250 ש"ח

 

קניתי סומק מסדרת הlove flush  בגוון baby love , הוא עלה  . 29€

 

קניתי גם 3 melted ,

 

 

קניתי את הגוונים :

 

melted velvet , melted ruby , melted berry

 היה עוד אחד שממש רציתי ממהדורה מוגבלת מקולקצית השוקולד קוראים לו chocolate cherries חיפשתי אותו ב שלוש חנויות ספורה והוא לא היה במלאי עוד שניה בכיתי לאחת המוכרות , מבאס ...

כל אחד עולה 20€

סוואצים יעלו בפוסט נפרד ☺

מBENEFIT קניתי .

 

 

את ההולה הברונזר המפורסם .

  קניתי  פעמיים את אותו מוצר אבל  לא בגודל המלא את הגודל המלא יש לי כבר מזמן זה האמצעי,  קניתי פעמיים את הגודל המוקטן הגודל המלא מכיל 8 גרם והגודל הקטן מכיל 4 גרם והוא עולה 15 € זה קרוב ל 100 ש"ח אולי קצת פחות  הוא ממש בול אותו דבר כמו הגודל המלא פשוט יותר קטן יש את המברשת והכל בפנים .

לא ידעתי שהם הוציאו את הגודל הקטן ככה,  אני ידעתי כבר שיש גודל קטן אבל ממש קטן שמכיל בערך 2 גרם אז אולי הגודל הזה חדש קניתי אחד לעצמי אל תשאלו למה הוא היה נראה כל כך חמוד שרציתי אותו בכל זאת זה מעולה לנסיעות .

וקניתי אחד לה-ג-ר-ל-ה מי שעוקבת אחרי באינסטה יודעת כבר מזמן שאני מתכננת הגרלה זה הולך להיות הגרלה על ההולה  ורק באינסטגרם שלי אז כדאי  לעקוב

 

קניתי עוד מוצרים וחלקם בגודל הקטן .

 

 

 קניתי את ה primer potion של  urban decay הוא עלה  €12

 

קניתי את המסקרה better than sex של טו פייסד גם הוא עלה   12€ וקניתי עוד מסקרה בגודל מוקטן וזה ה roller lash של benefit .

 

וקניתי את ה highlight lowlight face contour duo זה להצללות והארות  רטובות צד אחד להארות וצד אחד להצללות וזה של חברת Sephora זה עלה 14€

 

וקיבלתי מתנה  מקרוב משפחה ☺שתי אודמים של אסתי לאודר אחד בגוון rubellite מס' 88

ואחד בגוון pink parfait  מס' 61 ...

 

וקניתי גם אודם של אסתי לאודר אבל בגודל לא מוקטן אלא פיצי  הוא חמוד רצח בגודל של הזרת שלי .

 

 

 

והוא בגוון envious מס'   340 והדבר החמוד הזה עלה  8€ קניתי אותו יותר בגלל שהוא היה ממש חמוד לא בשביל להישתמש בו כל כך .

 

קניתי עוד שתי פלטות אחת מספורה ואחת לא .

 

 

 

קניתי את ה naked basic 2 היא עלתה 29€

 

ואת ה shaaanxo palette של bh cosmetics בשיתוף פעולה עם היוטיוברית  שאנון  כבר עשיתי עליה סקירה מי שרוצה להציץ אז -לחצי כאן -

היא עלתה 14$

 

 

קניתי שתי ביוטיבלנדר שחור וורוד כל ספוגית עלתה 16.90€

ואת שתי הבשמים קיבלתי מתנה מקרוב משפחה בצרפת ☺.

 

HYPNOTIC POISON -DIOR

 

ORIENS- VAN CLEEF & ARPELS 

 

והייתי בקיקו ואתן תהיו בשוק כי קניתי רק משהו אחד לא בגלל שלא רציתי לקנות אלא בגלל שכל מה שרציתי לא היה במלאי .

 

 

 זה הWater Eyeshadow  בגוון light gold מס' 208 בעיקרון רציתי את מס' 200 אבל היא לא היתה במלאי לא נורא גם זאתי מהממת רציתי אותן בגלל שהם מהממות בתור הייליטר .

 

ועכשיו נעבור ל......פרסומות סתם ☺ נעבור לטיפוח

 

אוקי אני מזהירה מראש אתן בטוח תחשבו שאני משוגעת אבל אני כל פעם שאני טסה לצרפת אני כל הזמן קונה שמפו מרכך מסיכות והכל אבל בכמויות,  רק שנה שעברה קניתי מלא ועדיין נשאר לי משנה שעברה אבל מה לעשות שחברות מוציאות דברים חדשים ואני גם רוצה לנסות אותם ובכל מקרה בצרפת זה הרבה יותר זול נגיד שמפו של גרניה עולה גג 4€ .

 

 

אז יש כאן שתי שמפו יבש אחד של בטיסט שיש בארץ ואחד של גרניה ואני לא חושבת שיש אותו בארץ ,קניתי גם שתי מסיכות ושמפו של גרניה שמכיל חימר עכשיו מי שקראה את הטיפים שלי לשיער שומני קראה שאני ממליצה על חימר מי שרוצה לקרוא את הטיפים אז -לחצי כאן -

וקניתי גם

 

 

שלוש קרמים של ויט להסרת שיער שתיים רגילים ואחד גדול הרגילים עלו משהו כמו 15 ש"ח כשבארץ זה עולה כמעט 40 ש"ח וקניתי גם אחד גדול שזה כמו הרגיל אבל כפול שתיים והוא עולה בערך 40 ש"ח

קניתי גם קרמים בשביל לחמצן שיערות כמו שפם וכו... אני חולה על זה כשאין לי כח לעשות שעווה .

 

 

 

קניתי שתי סבונים לפנים של Neutrogena  של  סדרת  האשכוליות , עוד סבון לפנים של nivea , ועוד אחד של חברת biactol .

קניתי מסיר איפור  לעניים דו פאזי של מייבלין .

מי מיסלר של חברת nivea  אותו סגנון כמו הbioderma .

 

 

טוב , זה יותר לגוף קניתי קרם גוף של חברת mixa  סבון של bourjois , סבון של חברת dop  בריח קרמל יש מלא ריחות קולה מרשמלו ועוד ... וזה בריח קרמל לקחתי אותו כי זה היה האחרון אבל תקשיבו בא לך לאכול את הסבון יש לזה ממש ריח של יוגורט או סוכריה בטעם כרמל ,

קניתי עוד שתי סבונים של חברת cottage אחד בריח יוגורט בטעם תות ושני בריח של וניל , וקניתי עוד סבון בריח של אפרסק .

 

ועכשיו החלק הכי לא מעניין ☺

 

 

דאורדורנט... אז קניתי שתיים ספריי אבל בגודל מוקטן ככה שזה ממש נוח לשים בתיק למקרה שפתאום אני יצטרך כשאני לא בבית ,  אחד של חברת Ushuaia חבל שאין את החברה הזאת בארץ כי יש להם מוצרים ממש טובים והריח של המוצרים שלהם חבל על הזמן , ואחד של חברת mon savon את האמת אני לא יודעת אם יש בארץ אבל אני לא חושבת שיש  , וקניתי עוד אחד אבל בסטיק של חברת rexona .

 

וזהוווווווווווווווווווווווווווו☺

זה כל מה שקניתי מקווה שאהבתם ונתראה בפוסט הבא .

אוהבת אותכם ....

תגובות

  1. היי אפשר לקבל מייל כשאת מפרסמת פוסט?תודה סיגל HSOT1968@GMAIL.COM

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להירשם לבלוג ואת תקבלי כל הזמן עדכון למייל כשעולה פוסט , זה איפה שיש מרובע קטן קטן כזה אם תמונות ממש קטנות של אנשים וכתוב "הירשמו אלי" וככה תוכלי לקבל כל הזמן עדכון ☺

      מחק
  2. ברור..אבל פונה אליך כי זה לא קולט משום מה...

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי זה ממש מוזר , הוספתי עוד משהו תרשמי את המייל שלך שם הוספתי אותו ממש עכשיו , תנסי ואם זה שוב לא עובד תגידי לי ,זה איפה שכתוב קבלי עדכון למייל כשפוסט חדש עולה , ואם זה שוב לא עובד אז אשלח לך עדכון למייל בעצמי בכיף ☺

      מחק

הוסף רשומת תגובה

הוסף תגובה

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty