סקירת מוצרי גולדן רוז / חלק 1

הייוש לכולם

מקווה שאתם בסדר ושעובר עליכם יום מושלם !!

אז כפי שאתם רואים לפי הכותרת היום זה הולך להיות סקירה על מוצרי גולדן רוז (כפי שהבטחתי בפוסט הקודם שזה יהיה על מוצרים שניתן להשיג בארץ )

בעיקרון אני ,לפחות עד לעכשיו לא ניסיתי שום מוצר שלהם חוץ מכמה אודמים שאין לי אותם כבר  ...

והתרשמתי מהמוצרים , רוצה לדעת עם זה לטובה או לרעה אז פשוט תמשיכי לקרוא

חילקתי את הסקירה ל2 פוסטים כי יש יותר מ10 מוצרים וזה יהיה ארוך מדי אז לכן זה מחולק ...

 

טוב אז בוא נתחיל ...

יש את שתי המייקאפים האלה שמגעים בסטיק בחרתי אותם כי חשבתי שהם יכולים להיות מצויינים להארות והצללות

לכן בחרתי את הגוונים 02 שהוא להארה ואת גוון 09 שזה להצללה כך הם נראים

 

 

והנה סוואצים ...

 

 

02 זה הבהיר ו09 הכהה

 

טוב בעיקרון ממש אהבתי אותם הגוון 02 פשוט במילה אחת מושלם להארות אהבתי אותו חבל על הזמן ממש ממליצה לכם לנסות אותו ...

הגוון שבחרתי להצללות גם סבבה להצללות אין לו תת גוון אפור אבל כן אהבתי את התוצאה למרות שהוא קצת כתום (לפחות עלי)

אבל לא משהו ממש מכוער אני כן שמתי מעל גוון שהוא יותר אפרפר (השתמשתי בגוון האפרפר שיש בפלטה של סמאשבוקס) ולא שמתי ברונזר בכלל כי הגוון של המייקאפ גם ככה קצת כתום.

אם הייתי צריכה לבחור בין 2 הגוונים ולהמליץ לכם רק על אחד הייתי אומרת לכם ללכת על הגוון שמתאים להארות ...

ככה אני מרחתי אותם בפעם הראשונה

 

**** זאת לא אני  

ככה בעיקרון אני אוהבת לעשות אני עושה תמיד את הדרך הפשוטה ..

ולגבי המריחה עצמה ממש נוח לעבוד איתם  הם נמרחים ממש אבל ממש בקלות וגם קל לטשטש אותם יש להם ריח דווקא נעים ריח של מגבונים ...

 הייתי חייבת להראות לכם איך אני מרחתי אותם כדי לאמר  לכם שאל תמרחו אותם ככה אבל בכלל לא ככה , איך שמרחתי זה יותר מדי חומר צריך ממש קצת חומר נגיעות ממש קטנות במיוחד הגוון 09 זה יותר מדי מה ששמתי הייתי אחר כך חייבת לעבור אם מייקאפ  כי היה ממש יותר מדי חומר למרות שטשטשתי והכל,  גם אם הארות זה יותר מדי כמו שאמרתי קודם צריך למרוח ממש אבל ממש בקטנה ...

ככה שזה גם חסכוני ...

 מה שבטוח אבל זה שאת המייקאפים האלה לא אשכח בחיים כי  בגללם האף שלי עבר תאונה חזיתית עם הראש של החברה שלי  אל תשאלו אותי איך כי אין לי מושג , אבל תקשיבו ראיתי כוכבים אבל ממש !!

 

והנה התוצאות הסופיות למרות הכאב הצלחתי לסיים את האיפור רואות מה זה  , מסרתי את האף שלי בשביל זה , יש כאלה שמסרו את הנפש שלהם לדברים אחרים ואני מסרתי את האף שלי לאיפור סתם סתם חחח חס וחלילה הוא ב"ה חזר לצורה הרגילה שלו ...

 

 

(הצלליות שיש לה על העניים זה מהפלטה של shaaanxo מי שרוצה לקרוא את הסקירה אז לחצי -כאן -...

 

והאודם שיש לה זה girl abroad של עפרה בשיתוף פעולה עם היוטיוברית אשלי  אפשר לרכוש אותו בגילטי  מי שרוצה לרכוש אותו אז לחצי -כאן-)

והנה עוד תמונה אם תאורה שונה פחות רואים אותו אבל מה שרואים ממש טוב זה את ההילייטר המושלם הזה שאני עוד רגע אדבר עליו

 

 

 

זה ההיילייטר ...

 

זה  גוון 01 יש רק שתי גוונים זה ו02 שהוא יותר ורדרד אבל אין לי אותו..

 

והנה סוואץ...

 

 

 

 

 

 תקשיבו מאז שיש לי אותו אני משתמשת רק בו הוא מהמם הייתי בטוחה שזה יצאה זוועתי כי זה בסטיק ואני יותר אוהבת שימר שמגיעה בפודרה ,  הגוון שלו שמפניה ...

מי שאוהבת הילייט שהוא לא בולט יותר מדי אז ממש ממש תאהב אותו אני אוהבת לפעמים להוסיף קצת מעל את היילו של איל מקיאז הגוונים ממש דומים ובימים שבא לי על הילייט יותר בולט אז אני שמה קצת מהיילו מעליו ...

אני יותר אוהבת למרוח אותו קודם ואז לטשטש ניסיתי לשים קודם על הספוגית ואז לשים עלי אבל אני פחות אוהבת את התוצאה ...

אין לי שום דבר רע לומר עליו אבל ממש שום דבר ...

בהחלט מוצר שאני מאד ממליצה לכם לנסות ...

 

ונעבור לחלק ההכי אהוב עלי מוצרי שפתיים

בחלק השני הולך להיות עוד כמה מוצרי שפתיים ....

אז בחלק הזה אני אדבר על הliquid lipstick שלהם , כך הם נראים ...

 

 

שתי הגוונים שיש לי הם 06 ו 11

כשפתחתי אותם לא כל כך היתלהבתי מהאפליקטור שלהם (זה הספוגית למריחה)

כי הוא ממש לא נראה כמו אפליקטור רגיל הוא פשוט ישר אין לו צורה כלשהי והייתי בטוחה  שזה לא יהיה נוח בכלל למרוח אותם ...

אבל תקשיבו זה מה שהופך אותו לכל כך קל למריחה הלוואי וכל האפליקטורים יהיו ככה זה הרבה יותר נוח מאפליקטור רגיל ...

הנה סוואצים על היד ועל השפתיים ...

 

 

 

 

 

הגוון הזה מתקרב לחום ניוד אבל חום חם הייתי אומרת יש בו קצת תת גוון כתום... 

 

 

 

הגוון 06 ממש מהמם לקיץ ישר היתלהבתי ממנו הוא בין ורוד לאדום הוא ממש יפה מזכיר קצת את all fired up של מאק , (מה שבטוח המחיר לא דומה) ...

 

ניסיתי קודם אותו ביום העצמאות וככה ...

הוא עמיד חבל על הזמןןןןןןןןןן

שמתי אותו בשעה אחד עשרה  וחצי בבוקר

אכלתי שתיתי הלכתי לים התקלחתי מה לא עשיתי ,

והוא לא זז הוא התחיל לרדת בסביבות עשר עשר וחצי בערב ....

הוא קודם התחיל לרדת בצדדים ואז באמצע ...

 

ויש להם ריח ממש טוב ריח מתוק כזה ...

 

למרות זאת הגוון השני נשאר עלי פחות זמן  לא יודעת  למה לא חושבת שזה בגלל שהגוון יותר בהיר כי הם פיגמנטים חבל על הזמן ... 

 

עכשיו,  אל תבינו לא נכון הוא כן עמיד הוא   נשאר עלי כמה שעות טובות אבל לא כמו ה06 הוא נשאר עלי משהו כמו חמש  וחצי שעות גג שש שעות .

יכול להיות אבל שעליכם זה יהיה משהו שונה לגמרי ושעליכם הוא יהיה ממש עמיד כמו 06 ...

 

מה שבטוח זה שאני בהחלט אלך לרכוש לי עוד כמה גוונים

ועם כבר אני מדברת על לרכוש אז את מוצרי גולדן רוז אפשר למצוא בחנויות כמו ביג שופ , דיוטי מוטי , פוזה ובלאגן ...

 

אה ולגבי המחירים אני לא יודעת מה המחירים אבל אני מאמינה שזה מחירים נגישים מאד אני חושבת שהמחירים דיי קרובים למחירים של פלורמר או אפילו קצת יותר זול ...

 

והמוצר האחרון שאני אדבר עליו בחלק הזה זה סומק ...

 

 

יש לו שלוש גוונים באחד אני לפעמים משתמשת בכל אחד בנפרד או לפעמים מערבבת את כולם ביחד וזה יוצא גוון ורוד אפרסקי...

המספר שלו זה 112

 

 

 

הסוואץ האחרון שמשמאל לימין זה כל הצבעים כשהם מעורבבים ...

 

זה בהחלט סומק מאד יפה גם מאד פיגמנטי לא צריך לקחת הרבה אפילו רצוי מאד לא לקחת יותר מדי ...

 

 

הוא גם מאד עמיד

מי שלא אוהבת לשים מייקאפ הייתי ממליצה לה  לשים קודם פריימר לעניים איפה שאתם רוצים לשים את הסומק ואז אחר כך לשים תסומק ככה הוא יהיה לכם יותר עמיד לפחות ככה אני עושה  בימים שלא בא לי לשים מייקאפ כי אז לסומק יש על מה להיתפס , אבל גם בלי קשר גם מי ששמה מייקאפ יכולה לשים גם קודם פריימר לעניים זה גם יהפוך את הסומק לעוד יותר עמיד,  סתם טיפ קטן ממני לפני שנגמר הפוסט ...

מקווה שאהבתם ...

החלק השני יגיע בקרוב ....

לבנתיים שיהיה לכם המשך יום מושלם



***המוצרים התקבלו לסקירה 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty