טאג: 100 שאלות שאף אחד אף פעם לא שאל ...



שלום לכולם...

ראיתי שממש הרבה ממכם מאד אוהבים טאגים , אז הנה טאג שאתם בטוח מכירים ...

מקווה שתאהבו ...

ושיהיה לכם קראיה נעימה 😘





1- את ישנה עם דלת פתוחה או סגורה? סגורה , אני לא יכולה לישון אם דלת פתוחה אני מפחדת לישון אם דלת פתוחה  .....

2- האם את לוקחת בקבוקי שמפו ומרכך מהמלון?תמיד , אפילו קרובים שלי יודעים שאם הם  הולכים למלון אז הם צריכים לשמור את הבקבוקים ולהביא לי אני אוהבת לאסוף אותם בתור קישוט לא יודעת למה אבל אני אוהבת ...

 

3- את ישנה עם הסדינים דחופים בפנים או בחוץ?בחוץ וגם אם אני מסדרת את הסדינים אז אני תמיד יפרק אותם כדי לישון אני צריכה להיות "נעולה" בתוך השמיכה שלי ....

 

4- האם אי פעם גנבת שלט רחוב?לא שזכור לי 😕....

5. - האם את אוהבת להשתמש בpost-it notes? בעיקרון אני תמיד אומרת לעצמי שאני צריכה להישתמש בזה כי זה משמש מאד כי אח"כ אני שוכחת דברים או רעיונות לכל מיני דברים אבל אני אף פעם לא משתמשת בהם ...

6.- האם את חותכת קופונים אבל אף פעם לא משתמשת בהם? תמיד חחחח

7.- היית מעדיפה להיות מותקפת על ידי דוב גדול או להקת דבורים? דוב ...כי הדוב נותן לך  וואחד כאפה ונגמר הסיפור מתים ישירות זה עדיף מאשר למות  ממלא עקיצות של דבורים ....

8. - יש לך נמשים? לא ...

 -9.את תמיד מחייכת בתמונות? לא תמיד

- 10.מה הדבר שהכי מרגיז אותך?יש מלא .... אנשים שאוכלים עם פה פתוח מי שעושה רעש אם האף כל מיני דברים קטנים כאלא יכולים להרגיז אותי אבל מאד.... יש עוד אבל אני יחסוך לכם נשאר עוד 80 שאלות ...

-11.האם אי פעם ספרת את הצעדים שלך תוך כדי הליכה?לא זה בדרך כלל יותר קורא לי כשאני עולה במדרגות אבל ששש לא אמרתי כלום ....

12.-האם אי פעם עשית פיפי ביער? כשהייתי קטנה כמו כמעט כולם אני חושבת אבל לא ביער יותר מאחורי עץ איפה שהוא ברחוב איפה שאמא שלי היתה מוצאת איזה שהוא מחבוא קטן ...

-13.ומה לגבי לעשות קקי ביער? סורי אבל לא .... לא יצאה  לי 😬

14.-האם את אי פעם רקדת גם ללא מוזיקה מתנגנת? אני תמיד עושה את זה ...

-15.את לועסת עטים ועפרונות? בבית ספר יותר , עכשיו כבר הפסקתי ... מי שיש לה את הבעיה הזאת קחו איזה סוכריה או מסטיק לשים בפה כי זה יכול להפוך להרגל ואז תמצאו את עצמכם עושים את  זה אם כל עט ועיפרון עד שפעם אחת תקלטו שהעט שיש לכם בפה הוא לא שלכם חחחחח איכ !!

16.-אם כמה אנשים ישנת  השבוע? פה בא לי לשיר את השיר  בדדדדדדדדד

-17.מה גודל המיטה שלך?מיטת יחיד

18 - מה השיר האהוב עלייך השבוע ?stone cold  של demi lovato

19.-האם זה בסדר שבנים לובשים ורוד?כן למה לא ?

20.-את עדיין צופה בסרטים או סדרות מצויירות?ברוררררררררררר אני אפילו עדין בוכה במצוירים לא משנה כמה פעמים ראיתי את מלך האריות  1 אני תמיד בוכה כשמופסה מת ....

21.-מהו הסרט הכי גרוע שראית ?וואי שאלה קשה אין לי סרט שעולה בראש כרגע ...

22.איפה היית מחביאה אוצר? בתוך הרצפה מתחת לרצפה כאילו הבנתם לעשות חור בריצפה להחביא ואז לכסות שוב ...

23.-מה את שותה בארוחות ערב? בזמן האחרון רק מים או מים אם פטל דיאט כלשהוא הפסקתי לשתות מוגז זה סתם מנפח מי שרוצה להוריד כמה קילו , ממליצה לך להפסיק אם המוגז ותראי שתירדי קצת זה ממש מנפח מוגז ....

-24.במה את טובלת נאגטס?אני אפילו לא זוכרת מתי אכלתי נאגטס ...

25.-מה האוכל הכי אהוב עלייך?יש מלא המבורגר אם ציפס אמממ סלט יווני איזה הבדל בין המבורגר לסלט אבל יש לי באמת מלא מאכלים אהובים עלי אני לא קשה באוכל ...הדבר היחידי שאני לא יכולה להכניס בפה זה בצל אפילו לא בסלט מבושל אם אני לא רואה אותו זה לא מפריע לי ...

-26.איזה סרט את יכולה לצפות שוב ושוב ומבלי שימאס לך? אממ כמעט כל סרט אלא אם כן הוא ממש משעמם סרטי אהבה מספיק לי פעם אחת אבל חוץ מזה כמעט כולם , ראיתי את כל הסדרה של הארי פוטר יותר מ10 פעמים ....

27.-מיהו האדם האחרון שנישקת או נישק אותך?   אח שלי ....

28.- האם תסכימי להצטלם ערומה למגזין כלשהוא ? ממש לא .... כבוד עצמי חשוב מאד בעני ... גם לא בשביל מיליון $

29.-האם אי פעם דיגמנת למגזין כלשהו? לא שידוע לי אולי למגזין של פורים בבית ספר נחשב ?

-30.מתי הייתה הפעם האחרונה שכתבת למישהו פתק על נייר? במאה הקודמת 😂

-31.האם את יכולה להחליף שמן במכונית? לא ניסיתי

-32.קיבלת אי פעם דוח על נהיגה מופרזת?לא

-33.נתקעת פעם בלי דלק?לא

-34.איזה כריך את הכי אוהבת? כריך אם פסטרמה אבל של צרפת אם באגט , פחות אוהבת את הבאגט הישראלי ...

35.-הדבר הכי טוב לאכול בבוקר?פרי חתיכת לחם אם חמאה ושוקו או נס קפה , יוגורט , מיץ תפוזים ..

36.-באיזה שעה את בדרך כלל הולכת לישון? כל פעם משהו אחר שתיים עשרה , אחד , שתיים , אני מנסה לחזור לשגרה ולהתחיל לישון מוקדם אמרתי מנסה  , עכשיו שאני כותבת את זה זה אחד בלילה ...

37.-את עצלנית? כןןןןןן לצערי ...

38.-למה התחפשת שהיית קטנה ? מלא סינדרלה , אסמרלדה מנוטר דם דה פריס , ברבית , ערפד , מלאך מלא אני חולה על פורים עד היום!!

39.-מהו המזל הסיני שלך? אני עכשיו בדקתי באינטרנט ואני מתה  😱 מכל החיות שיש זה היה צריך ליפול עלי המזל הסיני שלי הוא ..... " חולדה" זה כזה קוללל   😂😂 אני יוכל לישון יותר טוב בלילות עכשיו שאני יודעת שאני חולדה  בשביל הסינים...

40.-כמה שפות את יודעת?3

41.-יש לך מנויי למגזינים?לא ...

-42.מה יותר טוב, לגו או דומינו ?בעיקרון לא זה ולא זה אין לי סבלנות לזה אבל כדי לבחור זה יהיה לגו ...

43.-האם את עקשנית?לצערי כן ...

44.-מי יותר מצחיק, ג׳י לנו או לאטרמן? לא מכירה את שתיהם ...

-45.האם אי פעם צפית באופרת סבון? לא ...

46.-יש לך פחד גבהים?כע מאד ...

47.-את שרה באוטו? כע ...

-48.את שרה במקלחת? כן מי שקראה את טאג המקלחת שעשיתי באינסגארם כבר יודעת את זה

https://www.instagram.com/l.l.beauty.b/

49.-את רוקדת באוטו? נשמע לי קצת קשה ...

50.-השתמשת פעם ברובה ?כעעעעעעעע מה לא אמרתי לכם שבחופש הגדול שעבר יריתי בדוד שלי אם רובה מים ..... חחחחח ברור שלא

-51.מתי הייתה הפעם האחרונה שהצטלמת דיוקן אצל צלם מקצועי?NEVER

-52.האם את חושבת שמחזות זמר זה נדוש? ממש לא אני אוהבת

53.-האם כריסמס מלחיץ? אני לא חוגגת כריסמס אני חוגגת חנוכה .....

-54.אכלת פעם פירושקי? אין לי מושג אפילו מה זה ....

55.-פאי פירות אהוב? תפוח

-56.במה רצית לעסוק בעתיד שהיית קטן? זמרת , שחקנית , מורה ...

-57.את מאמינה ברוחות? לא רוצה לענות על זה אני פחדנית בנושאים האלא ....

-58.אי פעם חשת דז׳ה וו?כן, מלא פעמים.

-59.את לוקחת ויטמינים באופן קבוע?לא.....

-60.את לובשת כפכפים? גיליתי לאחרונה את הגרביים הממש עבות לחורף אבל בעיקרון כן אני לא אוהבת להיות יחפה

61.-את משתמשת בחלוק למקלחת?כן.

62.-מה את לובשת כשאת הולכת לישון?פיגמה  ובקיץ לפעמים אם זה לא פיגמה אז אם ממש חם הלבשה תחתונה רק אם אני בטוחה שאף אחד לא יכנס לחדר שלי ...

63.-הופעה ראשונה שהלכת אליה? לא זוכרת ...

64.-שופרסל או מגה בול? איפה שיש מבצע אני הולכת 😋...

65.-נייק או אדידס? לא זה ולא זה

66.-ציטוס או דוריטוס? דוריטוס טבעי , לא יכולה אם חטיפים שיש להם ריח חזק מי שבסביבה שלי יודע שאסור לפתוח דוריטוס חמוץ חריף לידי אלא אם כן הוא רוצה לראות את החטיף שלו עף מהחלון ...

67.-בוטנים או גרעיני חמניות?בוטנים....

68.-שמעת פעם על הקבוצה Tres Bien ?לא

69.-האם אי פעם לקחת שיעורי ריקוד?כן בכיתה ב , ג

70.-יש לך תמונה בראש מה יהיה המקצוע של בן זוגך בעתיד?לא

71.-את יכולה לקפל את הלשון?כעע אבל לא משהו מיוחד רק לקפל בצורת u

72.-אי פעם זכית בתחרות איות?לא....

73.-אי פעם בכית בגלל שהיית ממש שמחה? גם לא ....

-74.יש לך איזה אלבום הקלטות? סורי שוב לא

75.-יש לך פטיפון?לא אבל הייתי רוצה למצוא דיסק ולשמור אותו ...

76.-את מבהירה קטורת?לא  אני עושה משהו יותר מעניין מזה אני עפה על מטטה בלילה 😂 ....

77.-היית מאוהבת? כן ...

78.-מי היית רוצה לראות בהופעה?? jessie j , demi lovato, adele, jason derulo וגם את Michael Jackson אבל זה כבר קצת מאוחר ...

79.-מה הייתה ההופעה האחרונה שראית ? אמממ נראה לי קובי פרץ לא לשאול למה הוא , כי אין לי מושג , זה היה אם חברה לא היה  לנו מה לעשות

80.-תה חם או תה קר?חם  וגם קר אני מאד אוהבת נסטי

81.-תה או קפה?קפה

82.-סוכר או סוכרזית?סוכרזית יותר בריא ...

83.-את יודעת לשחות?כן אני חולה על מים יותר בריכה ....

84.-את יכולה לעצור את הנשימה בלי להחזיק את האף?לפעמים כן ולפעמים לא ...

85.-האם את מטופלת? רוב האנשים שמכירים אותי אומרים שאני חייבת טיפול דחוף או חברה שלי ואמא שלי הרבה אומרות לי  שברחתי  מבית משוגעים חחחח 😂

86.-די גיי או להקה לחתונה? די גיי

87.זכית אי פעם בתחרות כלשהי? כן בבית ספר בוופלה😂😂

88.-עשית ניתוח פלסטי?לא שידוע לי

-89.מה יותר עדיף: זיתים שחורים או ירוקים?שחורים

90.-את יודעת לסרוג? אממ בכיתה ג המורה למדה אותנו לסרוג צעיף ואיך אני יאמר  את זה סיימתי בית ספר לפני פחות משנה ועדיין לא סיימתי את הצעיף ...

91.-החדר הטוב ביותר עבור אח?  סלון ...

92.- המבורגר או ציפס ? זה בא ביחד אין מצב שאני יענה זה או זה ...

93- התחתנת לפני כמה זמן  ?אלא אם כן החביאו לי שאני נשואה אז עד כמה שידוע לי אני לא נשואה ....

94.-מי היה הקראש שלך בתיכון?NOBODY

-95.את בוכה ומשתוללת עד שאת מוצאת

את הדרך שלך?לא .... זה לא יעזור

96.-יש לך ילדים?לא

-97.את רוצה ילדים?כן....

98.מה הצבע האהוב עלייך? סגול ,חום

99.את מתגעגעת למישהו כרגע? לא

100.את מי את הולכת לתייג כדי שיעשה את הטאג הזה ... אף אחד אבל מי שתעשה אותו אשמח לקרוא ...

מקווה שאהבתם אם יש לכם רעיונות לטאגים מסויימים שבא לכם שאני יעשה אז תגידו לי ...

אם תוכלו להירשם לבלוג ( בהירשמו אלי ) זה מאד יעזור לי ...

אני גם מאד פעילה באינטסגרם ולא תמיד מעלה לבלוג את מה שאני מעלה שם אז בואי תעקבי אחרי שלא תפספסי כלום 😜

ואם תוכלי לעשות לייק לעמוד שלי בפייסבוק זה גם יעזור אפשר לעשות כבר מהבלוג עצמו ...

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty