The Summer Metallics Liquid Lipstick by ofra cosmetics / סקירה על האודמים המטאלים של חברת עפרה ...

 

 

בטוח כבר שמעתן על האודמים המטאלים החדשים שיצאו לעפרה לא מזמן , 

אני מאד אוהבת את כל העניין של האודמים המטאלים , וראיתי שכל החברות בחו"ל מתחילים עם הטרנד המטאלי והתחילו  להוציא אודמים מטאלים  אבל    לא היתה לי את האפשרות להשיג אודמים כאלה עד עכשיו ,

אז אתן יכולות לדמיין לעצמכן שברגע ששמעתי שעפרה מוצאים אודמים מטאלים הייתי מאושרת חבל על הזמן , ובכלל כשראיתי את הסוואצים באינסטגרם של עפרה הייתי בעננים ,

טוב אז בואו נתחיל ,

אז מדובר בשלוש אודמים שנמכרים או כסט  או שאפשר  עכשיו להשיג כל גוון בנפרד באתר גילטי  ככה שזה יהיה יותר נוח למי שמעונינת רק בגוון אחד ,

האודמים הם במהדורה מוגבלת לכבוד הקיץ לפי מה שהבנתי יכול להיות שיהיה ניתן להשיג אותם עד קצת אחרי ספטמבר ...

אז מה שהגיעה אלי זה הסט עצמו ,

הוא ארוז באריזת פלסטיק שקופה , 

 

 

 

 

הפעם אני לא אחפור לכם  כל כך , ונתחיל ישר בסוואצים☺

אז נתחיל בגוון שהכי התחברתי אליו , וקוראים לו

 

santorini - הגוון שלו הוא מין ורוד פוקסיה  הוא פחות מטאלי לעומת האחרים , אל תבינו לא נכון אני לא מתחברת אליו יותר בגלל שהוא פחות מטאלי אלא בגלל הגוון  המהמם שלו ,  אני יודעת שיש הרבה שלא מתחברים לגוונים כל כך בוהקים  , אבל אני מאד מתחברת לגוונים ורודים כאלה לקיץ הנה סוואץ ,

 

 

 

ונעבור מהגוון ההכי בוהק לגוון ההכי עדין משלושתם קוראים לו

 

Versailles - אז זהו גוון ניוד מוזהב ,  אני פחות טיפוס של ניודים פחות יוצא לי ללבוש ניוד גם כי זה פחות יפה עלי ,וגם בגלל  שאני פחות מתחברת לניודים , אבל לא יודעת מה קרה אני אהבתי את הגוון הזה עלי בגלל שהוא מטאלי הוא מתקבל בצורה אחרת לגמרי מניוד רגיל אז מאד הופתעתי מהגוון הזה על עצמי ומאד אהבתי  ויוצא לי לערבב איתו קצת עם הגוונים האחרים או עם סתם עוד אודמים אחרים וזה נראה ה-ו-ר-ס , מה שכן אני פחות חושבת שהגוון הזה יראה יפה על מי שמאד מאד בהירה אבל בכל זאת עדיין אפשר לערבב אותו עם גוונים אחרים  ...

 

 

ולגוון האחרון קוראים לו

 

 

 

 

 

Monaco - אז הגוון שלו גם ממש יפה הוא מין ורדרד סגלגל לדעתי  גוון  מאד יפה ומאד מיוחד   ....

 

 

משמאל לימין

santorini , Monaco,versailles

 

ולגבי המרקם של כל אחד המרקם כמובן שהוא שונה מהמרקם של האודמים המאטים של עפרה , הם מחזיקים  עלי יותר זמן מהשפתונים הרגילים  , לעומת הגרסה הרגילה , חלקם  פחות עוברים בנשיקה , וממש קל למרוח אותם הם נמרחים ממש בקלות  הם מתייבשים קצת יותר מהאודמים הרגילים והם גם נשארים עלי  יותר זמן מהרגילים ,   וגם הם יותר לחותיים ועוד נקודה ממש טובה זה שהם מאד פיגמנטיים לעומת אודמים מטאלים של חברות אחרות שראיתי בסוואצים , אני מורחת שכבה ראשונה ואז מחכה שיתייבש ואז מורחת עוד שכבה אבל לדעתי לא חייב אפילו שכבה שניה כי הם פיגמנטיים ואטומים ...

 

אני לא חושבת שהטרנד של האודמים המטאלים יתאימו לכל אחת ואני גם לא חושבת שכל אחת תתחבר לזה , אני אישית מאד מתחברת לטרנד של האודמים המטאלים ואין לי בעיה לצאת עם זה , זה מאד מיוחד ואני לא חושבת שזה בשביל כל אחת ,

אז אפשר להשיג אותם באתר גילטי הם נמכרים או כסט -לרכישה לחצו כאן-

או שהם עכשיו גם נמכרים בנפרד -לרכישה לחצו כאן -

מזכירה שמעל 150 ש"ח המשלוח חינם .

 

מקווה שאהבתם ונתראה בפוסט הבא ☺

 
** האודמים התקבלו לסקירה 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty