סקירת מוצרי גולדן רוז / חלק 2

שלום לכולם

למרות שאני ממש גרועה במתמטיקה אני  למזלי לפחות יודעת שאחרי מספר אחד מגיעה שתיים , מה לא ? תקנו אותי אם אני טועה ☺

אז הגיעה הזמן לעלות את החלק השני של סקירת   מוצרי גולדן רוז ,

מי  שרוצה לקרוא את החלק הראשון אז -לחצי כאן-

אז בואו נתחיל ...

 

 

 

 

אז המוצר הראשון שאני ידבר עליו זה הריסים להדבקה שלהם , אני לא חושבת שיש הרבה מה לומר חוץ מזה שהם מהממים  ,

 

"הספר" היפה הזה שאתן רואות מתחת לריסים זה ,בעצם הקטלוג שלהם , זה באמת קטלוג ממש יפה , לא כל אחת יכולה להשיג אותו , וממה שהבנתי מי שערך להם את הקטלוג זה יוסי ביטון המאפר האגדי , 

 

טוב בואו נחזור לנושא העיקרי שלנו שהם הריסים , לא ניסיתי סוג אחר שלהם של  ריסים אז אני לא יודעת איך האחרים אבל אני מאמינה שגם הם בטח מהממים  כמו זה ,

 

תראו בעצמכם איזה מהמם ,

 

 

רואות , זה באמת ריסים ממש יפים , וגם אכותיים , וזה מגיעה  עם בקבוק ממש פיצי עם דבק בפנים , למי שמתחילה בכל הנושא של הדבקת ריסים אני לא ממליצה לשים את הדבק , לא בגלל שהוא לא טוב אלא בגלל שהוא שחור  אז יכול להיות שתלכלכו את הצלליות שלכן ומניסיון זה מבאס ומעצבן חבל על הזמן , אבל בכל זאת מדובר בדבק ממש טוב  ,

 

לפי מה שראיתי בקטלוג שלהם יש לפחות שישה  סוגים , קצר בינוני וארוך ומה שלקחתי  זה הסוג הבינוני וזה המספר שלו  04  

 

ונעבור למוצר שהוא דווקא  יחסית מאד מוכר לכולן ,

אני מדברת על...

 

 

האודמים המאטים שלהם , זאת פעם ראשונה שאני מנסה את האודמים האלה , ודווקא היתרשמתי ממש לטובה ,

הם מאטים בצורה ממש יפה ונוחה על השפתיים , לא לוקח מלא זמן למרח אותם הם לא יבשים   , הם ממש לא משאירים תחושה של יובש על השפתיים , וגם לא מרגישים כל כך  את התחושה של המרקם המאט על השפתיים , אני אישית לא מרגישה, ומה שהכי אהבתי זה שהם מאד עמידים , הם כן עוברים בנשיקה והכל אבל עדיין לא זזים מהשפתיים , הם נשארים לי על השפתיים לפחות שש שעות אם לא יותר גם אם אני אוכלת ,אבל אני נזהרת כשאני אוכלת  , שמעתי הרבה דברים טובים לגבי האודמים האלה והכל ממש נכון ,  ובקטע רציני אפשר ממש להשוות אותם לאודמים המאטים של מאק הם מאטים אבל אין תחושה של יובש בשפתיים .

אז שתי הגוונים שיש לי זה שני גוונים של אדום אחד יותר חם והשני יותר קר

הנה סוואץ

 

 

בטוח חלקכם יחשבו שאני פוזלת ושזה נראה בדיוק אותו דבר ,אבל הם ממש לא נראים אותו דבר מי שמכורה לאודמים כמוני בטוח תזדהה אם זה כשמישהו אומר,  למה יש לך כל כך הרבה אודמים בגוון  אדום למה את צריכה כל כך הרבה אודמים אם אותו צבע , אז אני תמיד עונה שהם ממש לא נראים אותו הדבר אחד אם תת גוון חם השני אם תת גוון קר אחד יותר אדום ורדרד וכו....

גם קחו בחשבון שבתמונה זה לא יוצא בדיוק הגוון כמו שזה באמת נראה ,

אז מספר 18 הוא הגוון החם יותר אדום  עם ממש קצת תת גוון כתום ,

וכך הוא נראה על השפתיים ,

 

 

הוא יצא קצת מבריק אבל הוא לא נראה כל כך מבריק במציאות זה התאורה של התמונה ,

 

והגוון 34 זה יותר אדום קר וכך הוא נראה ,

 

 

התאורה כאן ממש שונה לגמרי כדי שתראו שהם נראים יותר מאט ממה שזה נראה בתמונה הקודמת ,

 

אני לא יודעת בדיוק מה המחירים אבל אני מאמינה שזה לא עובר את החמישים ויכול להיות אפילו פחות

 

אני יודעת שאפשר להשיג את מוצרי גולדן רוז  באתר 4 ב 100

ובחנוייות כמו בלאגן, פוזה , דיוטי מוטי וביג שופ  נראה לי גם גולדה אבל אני לא בטוחה ,

אני לא אחת שמדביקה ריסים ביומיום לרוב אני משתמשת במסקרה  מי שקראה את הפוסט האחרון שלי , מומלצי ומאכזבי  חודש יוני  כבר ראתה את המסקרה ויודעת שהוא היה במומלצים שלי ,

כך הוא נראה

 

 

 

קוראים לו

essential waterproof volume mascara

 

המברשת שלו סילוקונית ואני בדרך כלל לא אוהבת מברשות סיליקוניות , ואני ממש לא מאמינה שאני אומרת את זה שוב אבל המסקרה הזאת נהפכה לאהובה עלי ביותר , הזנחתי את הקולוסל של מייבלין שהיא היתה ההכי אהובה עלי עד עכשיו אפילו את הבולד של קרליין הזנחתי ,

היא מאריכה לי את הריסים וגם מעבה לי אותן והיא לא עושה לי גושים בכלל , היק קצת קצת יבשה כזו וזה מה שהכי אהבתי בה , באמת אחת המסקרות ההכי טובות שניסיתי עד עכשיו ,

המסקרה ווטרפרוף , לצערי עדיין לא יצאה לי ללכת איתה לבריכה או לים , אבל כן הייתי איתה באמבטיה ,כן   אני  גם מתקלחת !! כמה מפתיעה ,

ודווקא לא הייתי נראת בכלל כמו פנדה אחרי האמבטיה ,

 וממש קשה להסיר את המסקרה עם מגבון , רק עם מסיר איפור דו פאזי אני מצליחה,  זה גם הופך אותה לעמידה ,

וכך זה נראה על העניים שלי לא עשיתי לא איילינר ולא שמתי צלליות כדי שתוכלו לראות רק את המסקרה .

 

 

 

המוצר הבא הוא גם נמצא גם   בקופסת ביוטי החדשה  של גלם גורו שעליה אני ידבר בפוסט הבא

מדובר בעוד אודם  שנמצא תמיד בתיק שלי וזה ...

 

 

 

זה matte lipstick crayon מספר 09

הוא אדום והנה סוואץ

 

 

הוא בצבע אדום אבל ממש האדום הקלאסי היפה , והוא כמובן ממש מאט לא משאיר  אבל תחושה של יובש בכלל , כשאני איתו אני אפילו לא מרגישה שיש לי משהו על השפתיים , זה עיפרון   שגם זה ממש נוח בשביל ממש לדייק ,

וכן  צריך לחדד אותו ,

בקטלוג שלהם רשום שהוא מגיע ב20גוונים שונים יכול להיות שכיום יש יותר גוונים , אבל בהחלט כל אחת יכולה למצוא גוון שמתאים לה , הוא ממש נוח לאחסון בתיק כי הוא לא תופס מקום בכלל הוא רוב הזמן נמצא בתיק שלי ,

 

וגם אם מדובר באודם שהוא מאט אני לפעמים מאד אוהבת לשים מעליו גלוס או על כל השפתיים או קצת באמצע כדי שהשפתיים  יראו קצת יותר "מלאות"/ גדולות

 

והנה הגלוס שאני אוהבת לשים קצת מעל מדובר בגלוס בצבע אדום

 

 

 

 

זה ה luxury rich color lipgloss

מספר 13

 

והנה סוואץ

 

 

 

אני מאד אהבתי את האריזה שלו הוא קטן וממש דק / מאוך , קצת מזכיר את האריזה של ליפ גלוסים של חברת hourglassלמי שמכירה ,

הכיתוב קצת נמחק עם הזמן כמו בליקוויד ליפסטיק של עפרה , זה לא משהו שמפריעה כי בכל זאת לדעתי האריזה ממש חמודה ,

 

הוא ממש מבריק שזה בעיקרון התפקיד שלו ,אבל הוא לא כל כך דביק , אני יודעת שיש מלא אנשים שלא אוהבים גלוסים בגלל שהם דביקים ,לי אישית זה משהו שלא מפריעה בכלל בגלוסים , הוא כן  קצת דביק אבל הכרתי גלוסים הרבה יותר דביקים , 

 

והמוצרים האחרוניםה מגיעים ביחד , מדובר בקיט של מברשות

 

 

לקיט קוראים make-up brush kit -01

ויש בפנים 6 מברשות וזה מגיעה בתוך מין ארנק שחור מעור ככה שזה ממש נוח לנסיעות וכו...

אז רשום שיש מברשת ל:

 פודרה

  קונסילר

  מייקאפ

 גבות

צלליות

סומק

 

אז אני יתחל לפי הסדר שבתמונה ,

מברשת מייקאפ מספר 1  בתמונה , היא נוחה למייקאפ אבל לא נוזלי היא יותר נוחה לי למייקאפ בסטיק , אבל בעיקרון מצאתי לה תפקיד אחר לגמרי אני משתמשת בה כדי להניח היילייטרים  הזנחתי  את המברשות שהייתי משתמשת  בהן עד עכשיו להיייליטר , היא מושלמת לזה , אני לא יודעת איך היא להייליטר נוזלי לא ניסיתי ,

 

מברשת  מספר 2 זאת מברשת לפודרה ,  דווקא טובה אבל פחות התחברתי לשיער של המברשת , אבל היא כן טובה ועושה את העבודה שלה כמו שצריך

מברשת מספר 3 זאת מברשת לצלליות היא דו צדדית  היא לא מיועדת לטשטושים , אני משתמשת בה כדי להניח את הצלליות בזוית הפנימית של העין , וכשאני מניחה את הצלליות השימריות על גלגל העין , אני מאד אוהבת את המברשת הזאת .

 

מברשת מספר  4

 זאת מברשת לסומק אותו סגנון כמו המברשת לפודרה , זה אותו שיער כמו המברשת לפודרה אבל לא יודעת זה דווקא לא מפריעה לי במברשת הזאת ...

 

מברשת מספר 5 זאת המברשת לגבות אני לא כל כך משתמשת בה ,כי אני לא מסרקת את הגבות שלי עם מברשות כאלה  ,

אבל אם הצד השני שלה שזה יותר מסרק אז כן יוצא לי להישתמש בצד הזה כשאני עושה גבות כדי קצת לגזור פה ושם , אז אני מסרקת את הגבות עם זה

 

מברשת מספר 6 זאת המברשת לקונסילר לא יוצא לי להישתמש בה בשביל קונסילר מתחת לעניים אלא יותר מסביב לגבות , או שאני מאד אוהבת להישתמש בה עם ליקוויד ליפסטיק כשאני שמה גוון שהוא יותר בהיר באמצע אז אני משתמשת בה כדי לטשטש והיא ממש טובה לזה , היא ממש נוחה לי לזה ,  יצאה לי לעבוד איתה עם הליקוויד ליפסטיק של עפרה לא ניסיתי עם של חברות אחרות .

 

סה"כ מדובר במברשות טובות יש כאלה שאני משתמשת בהן יום יום כאלה שפחות אבל הם כן מאד טובות , ולמי שמתחילה להיתאפר אני כן מאד ממליצה לך על הקיט הזה , גם למי שלא מתחילה זהו קיט מומלץ בשבילך ,

 

ולסיכום אני היתרשמתי ממש לטובה מחברת גולדן רוז המוצרים ממש אכותיים , ובמחירים  שהם לדעתי זולים וממש שווים , 

וזהו להיום,

 

נב:

ולמי שעדיין לא יודעת אז אני עושה הגרלה על הברונזר הולה של בנפיט בגרסה הבינונית ההגרלה באינסטגרם שלי , ואפשר להירשם להגרלה רק עד ליום ראשון הבא , והתנאי הישתתפות ממש פשוטים ,

 

מקווה שאהבתם

       ונתראה בפוסט הבא ,

              המשך שבוע מושלם ,ושנשמע רק בשורות טובות ☺

 

 **המוצרים התקבלו לסקירה

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty